loading...
مال | مجله خبری مال نیوز
مال نیوز بازدید : 50 شنبه 30 اردیبهشت 1402 نظرات (0)

در آخرین آپدیت جدید کیف پول لجر، که ویژگی جدیدی به نام Ledger Recover اضافه شده است برخی کاربران نسبت به این ویژگی منتقد هستند. به گزارش سایت خبری کریپتو پلاس،  شرکت کیف پول سخت‌افزاری  لجر در حال مخالفت با منتقدانی است که می‌گویند گزینه جدید بازیابی عبارت اولیه نشان می‌دهد که این شرکت یک راه نفوذ بالقوه برای به دست آوردن اطلاعات کاربران را ارائه میدهد.

لجر می گوید محصول جدید آنها، “Ledger Recover” یک اشتراک اختیاری برای کاربرانی است که می خواهند یک نسخه پشتیبان از عبارت بازیابی مخفی خود داشته باشند.

به گفته این شرکت، این محصول نسخه ای از کلید خصوصی مشتری را رمزگذاری می کند و آن را به سه بخش رمزگذاری شده تقسیم می کند که توسط سه شرکت مختلف “روی ماژول های امنیتی سخت افزار” ذخیره می شوند.

لجر توضیح می‌دهد که بازیابی عبارت شما به یک فرآیند تأیید هویت جامع نیاز دارد و سپس ارائه‌دهندگان شخص ثالث عبارت های رمزگذاری‌شده را مستقیماً به دستگاه Ledger Nano مشتری ارسال می‌کنند.

مودیت گوپتا، افسر ارشد امنیت اطلاعات در آزمایشگاه‌های پلیگون (MATIC)، استدلال می‌کند که هر چیزی که با تأیید هویت ایمن شود «ذاتا ناامن است». برخی منتقدان نیز میگویند مشکل اینجاست که عبارت کلید رمزگذاری شده به سه شرکت ارسال می شود و آنها می توانند کلیدهای شما را بازسازی کنند.

طبق گفته های مدیرعامل لجر هرگز به دنبال ناامن کردن کیف پول های کاربران خود نیست و هیچ کس نمی تواند از عبارت های بازیابی کاربران دیگر استفاده کند.

مال نیوز بازدید : 51 شنبه 19 آذر 1401 نظرات (0)

خرید لپ تاپ Raider GE76 12UGS با قیمت مناسب

لپ تاپ Raider GE76 12UGS یکی از بهترین نوت بوک های با کیفیت با سخت افزار بسیار شگفت انگیز است که مشخصات سری پردازنده : Core i7، ظرفیت حافظه RAM : گیگابایت 32 و نوع حافظه DDR5 : RAM که جدیدترین نوع رم در سال 2022 است و پردازنده گرافیکی : NVIDIA اندازه صفحه نمایش : 17.3 اینچ دقت صفحه نمایش : QHD|2560×1440 طبقه‌بندی : مخصوص بازی، کاربری مالتی‌مدیا، کاربری صنعتی، کاربری عمومی است.

پردازنده

لپ تاپ 17.3 اینچی ام اس آی مدل Raider GE76 12UGS از پردازنده نسل 10 اینتل و مدل Core i7 12700H استفاده کرده که این پردازنده با 14 هسته و 20 رشته پردازشی در کنار حداکثر فرکانس کاری 4.7 گیگاهرتز و حافظه کش 24 مگابایتی، تونسته خیلی خوب از عهده پردازش های سنگین بربیاد و همراه قدرتمندی برای کاربرا باشه. به جرئت میشه گفت این لپ تاپ جز بهترین و قوی ترین نسخه های موجود در بازار می‌باشد.

کارت گرافیکی و رم

کمپانی ام اس آی از پردازنده گرافیکی RTX 3070Ti ساخت شرکت انویدیا برای این لپ تاپ استفاده کرده که حافظه اون 8 گیگابایته و از نوع GDDR6 است و میزان رم در نظر گرفته شده برای این محصول 32 گیگابایت و از نوع DDR5 است و در کنار اون برای ذخیره‌سازی 1 ترابایت حافظه پرسرعت SSD در نظر گرفته شده.

صفحه نمایش

لپ تاپ 17.3 اینچی ام اس آی مدل Raider GE76 12UGS در ابعاد مناسبش، یک صفحه‌نمایش 17.3 اینچی از نوع IPS داره که از رزولوشن QHD برخورداره و نرخ به‌روزرسانی اون هم 240 هرتز است. همچنین پوشش 100 درصدی DCI-P3 رو تو این صفحه نمایش داریم.

اتصالات

لپ تاپ ام اس آی مدل Raider GE76 12UGS اتصالات خوبی رو داره و شما بدون هیچ محدودیتی می تونید اطلاعات رو انتقال بدید. اتصالاش با 2 درگاه USB 3.2 و یه درگاه USB 2 در کنار درگاه شبکه گیگابیتی و جک هدفون 3.5 میلی‌متری با درگاه HDMI تکمیل میشه. البته ام اس آی تو این قسمت یه درگاه USB Type C و Express SDCard Reader برای کاربرا گذاشته. همچنین تو بحث اتصالات بی‌سیم، این لپ تاپ مجهز به وای‌فای 6 ax و بلوتوث 5 است.

منبع: /https://simoal.com/product/17-3-inch-msi-raider-ge76-12ugs-laptop

مال نیوز بازدید : 72 سه شنبه 13 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

قرص ترانکوپین

به گزارش دکتر نیوز، ترانکوپین دارویی برای بهبود علائم روان‌پریشی نسل دوم است. این قرص برای درمان اختلالاتی همچون دوقطبی، اسکیزوفرنی، افسردگی، دوره‌های ناگهانی افسردگی یا شیدایی (مانیا) تجویز می‌شود. درواقع ترانکوپین نوعی داروی آنتی سایکوتیک است.

قرص ترانکوپین با تغییر در انتقال‌دهنده‌های عصبی مغز و بازگرداندن تعادل به آن‌ها باعث بالا رفتن تمرکز شده و کمک می‌کند که فرد مثبت فکر کند، بهتر بتواند به مسائل روزمره زندگی‌اش رسیدگی کرده و فعالیت کند؛ بنابراین ترانکوپین نوعی داروی ضد روان‌پریشی و از نوع غیر آوایی است.

فردی که دچار اختلالات روانی است، بیشتر از سایرین در معرض عصبانیت و پرخاشگری قرار دارد. این قرص کمک می‌کند افرادی که با چنین مشکلاتی روبه‌رو هستند، کمتر عصبانی شوند، روحیه‌شان بهتر باشد، تغذیه مناسب‌تری داشته و بهتر بخوابند که همین فعالیت‌های ساده‌ی روزمره به بالا رفتن سطح انرژی و روحیه آن‌ها کمک کرده و در کل کمک می‌کند که کیفیت بهتری از زندگی را تجربه کنند. همچنین این قرص به افرادی، همچون بیماران دوقطبی  که تغییرات خلق‌وخو  و دوره‌های شدید افسردگی یا شیدایی دارند، کمک می‌کند که به تعادل بیشتری برسند.

خوب است بدانید که ترانکوپین ازجمله داروهایی است که پس از مصرف، فوری جذب بدن می‌شود و عمر اثرش ۶ ساعته است. کبد، نقش اصلی را در متابولیزه کردن ترانکوپین دارد. این دارو ۷۳ درصد از طریق ادرار و ۲۰ درصد از طریق مدفوع، دفع می‌شود.

نحوه عملکرد داروی ترانکوپین

عملکرد این دارو کمک به بازگرداندن تعادل برخی از مواد طبیعی (انتقال‌دهنده‌های عصبی) در مغز است و باعث کاهش توهم و افزایش تمرکز می‌شود.

نحوه مصرف و دوز مصرفی ترانکوپین

حتماً قبل از استفاده از ترانکوپین بروشور موجود دربسته بندی را مطالعه نمایید. و در صورت وجود هرگونه سؤال یا ابهام به پزشک یا داروساز خود مراجعه کنید. این دارو را طبق دستور پزشک ۲ یا ۳ بار در روز همراه یا بدون غذا به‌صورت خوراکی مصرف کنید.

تجویز و تعیین دوز مصرفی این دارو برای درمان اختلالات روانی تنها بر عهده روان‌پزشک است، ازاین‌رو از مصرف خودسرانه دارو جدا خودداری کنید.

https://doctor-news.ir/422/

مال نیوز بازدید : 52 سه شنبه 05 بهمن 1400 نظرات (0)

طبق گزارش‌ها، دولت بایدن در حال تهیه پیش‌نویس استراتژی ارز دیجیتال برای دولت به عنوان یک فرمان اجرایی است. انتظار می رود این دستورالعمل در هفته های آینده به رئیس جمهور جو بایدن ارائه شود. این استراتژی ممکن است در ماه آینده منتشر شود.

طبق گزارش ها، دولت بایدن در حال آماده شدن برای انتشار یک استراتژی اولیه در سراسر دولت در مورد دارایی های دیجیتال، از جمله ارزهای دیجیتال است. بلومبرگ روز جمعه به نقل از افراد آشنا که فاش کردند که مقامات ارشد دولت جلسات متعددی در مورد این طرح برگزار کرده اند، گزارش داد که این استراتژی به عنوان یک فرمان اجرایی تهیه می شود.

این نشریه اعلام کرد که انتظار می‌رود فرمان اجرایی نهایی در هفته‌های آینده روی میز جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا قرار گیرد و افزود که این استراتژی می‌تواند در ماه آینده منتشر شود.

این دستورالعمل چالش های اقتصادی، نظارتی و امنیت ملی ناشی از ارزهای دیجیتال را به تفصیل شرح خواهد داد. این سازمان‌ قوانین مختلف فدرال را هدایت می‌کند تا ارزیابی‌های خود را از خطرات و فرصت‌های کریپتو بررسی کنند. از آنها خواسته می شود تا گزارش یافته های خود را در نیمه دوم سال 2022 ارائه کنند.

به عنوان مثال، شورای نظارت بر ثبات مالی تأثیرات سیستمی احتمالی دارایی های دیجیتال را ارزیابی خواهد کرد و گزارش دیگری از استفاده غیرقانونی از ارزهای دیجیتال را مشخص خواهد کرد.

منبع

مال نیوز بازدید : 57 شنبه 03 مهر 1400 نظرات (0)

چاپ روی کامپوزیت چیست ؟

چاپ روی کامپوزیت دارای متریال بسیار کاربردی و مقاوم که از ۲ لایه ورق آلومینیوم تشکیل شده و این دو ورق ماده ای به نام پلی اتیان را کاور کرده اند.

به جهت افزایش کارایی ورف مواد دیگری نیز به ورق اضافه می شوند و ماموریت این موارد مختلف است برخی از این کاربرد ها: افزایش دوام ورق در برابر حرارت ، افزایش استقامت در برابر خراش ، افزایش مقاوت شکنندگی ورق در برابر فشار و خمیدگی و … .

اجرای نمای ساختمان با کامپوزیت:

این ورق ها به جهت مزایای فیزیکی خود در صنعت ساختمان و دکوراسیون بسیار کاربرد دارد ، یکی از این مزیت ها وزن گایین آن است ، به صورتی که وزن تقریبی هر مترمربع ورق کامپوزیت بین ۶ تا ۸ کیلوگرم می باشد.

به خاطر وزن مناسب ورق کامپوزیت از آن به وفور در اجرای نمای ساختمان استفاده می شود.

قیمت و زمان ساخت نمای ساختمان با کامپوزیت:

هزینه اجرای نمای کامپوزیت به صورت مترمربعی محاسبه می شود، برای محاسبه قیمت و براورد زمان دقیق برای اجرای پروژه نیاز به بازدید حضوری از پروژه را داریم ، به همین جهت پیشنهاد می کنیم با کارشناسان ما در تماس باشید(۰۲۱-۷۷۳۳۵۵۹۳)(۰۹۱۰-۱۴۰۰۰۲۴)

ساخت تابلو های چلنیوم به کمک ورق های کامپوزیت:

یکی دیگر از کاربردهای ورق کامپوزیت ساخت تابلوهای چلنیوم برای استفاده در سر در فروشگاه ها و مراکز تجاری و پاساژ ها می باشد.

و پنل های کامپوزیت تمام سطح مورد نظر را می پوشاند و سپس تابلوهای چلنیوم روی آن قرار می گیرد.

سایز ورق کامپوزیت چقدر است؟

سایز استاندارد ورق های کامپوزیت ۱۲۵ در ۳۲۰ سانتی متر می باشد که می توان این ورق ها را در هر سایز دلخواهی برش داد و استفاده کرد.

ضخامت های مختلف ورق کامپوزیت؟

معمولا ورق های کامپوزیت در ضخامت های مختلف بین ۲ تا ۵ میلی متر ( ۰.۲ الی ۰.۵ سانتی متر ) موجود می باشد که بر اساس کاربردی که از آن انتظار دارید می توانید در مورد ضخامت آن تصمیم بگیرید.

آموزش کامل چاپ روی کامپوزیت:

ورق های کامپوزیت در رنگ بندی های مختلف موجود می باشدو می توانید برای دیزاین فضای خود از این طیف رنگی استفاده کنید ولی اگر تمایل به اجرای متفاوت پروژه را دارید می توانید از چاپ تصویر و عکس رنگی روی کامپوزیت بهره بگیرید.

چاپ عکس و تصویر رنگی روی کامپوزیت:

با استفاده از تکنولئژی چاپ مستقیم ( دستگاه چاپ فلت بد ) شما این امکان را دارید تا به راحتی هرچه تمام تصاویر دلخواه خود را به صورت دیجیتال و مستقیم روی ورق کامپوزیت چاپ نمائید.

تعرفه و هزینه چاپ مستقیم روی کامپوزیت:

هزینه چاپ روی ورق های کامپوزیت به آیتم های متعددی نظیر تعداد سفارش ، متراژ کل سفارش ، طرح و تصویر شما و … بستگی دارد که مبلغ دقیق را می توانید در تماس با کارشناسان ما جویا شوید ولی به صورت کلی هزینه چاپ مستقیم روی کامپوزیت مترمربعی ۳۰۰/۰۰۰ تومان می باشد.

چاپ تمام ورق روی کامپوزیت:

در صورتی که تمایل دارید تمام سطح ورق کامپوزیت را چاپ نمائید تقریبا محدودیتی ندارید ولی در طول ورق نهایتا می توانید تا سایز ۳۱۰ سانتی متر تصویر خود را چاپ نمائید.

/چاپ-روی-کامپوزیت/https://uvprint.ir

مال نیوز بازدید : 56 چهارشنبه 17 شهریور 1400 نظرات (0)

بیوگرافی علیرضا طلیسچی را با معرفی اجمالی از وی شروع می‌کنیم. این هنرمند عزیز ایرانی در سال 1364 در هفتمین روز ماه مهر متولد شده است که محل تولد وی شهر تهران می‌باشد. هرچند وی زاده استان تهران است اما به دلیل نسبت خانوادگی، اصالتا باید او را از استان تاریخی همدان بدانیم. علیرضا طلیسچی در ایران به عنوان یک خواننده، نوازنده، ترانه‌ساز، تنظیم‌کننده و آهنگساز شناخته می‌شود که فعالیت رسمی خود را برای اولین بار در سال 1385 شروع کرده است. وی یک بردارد دارد که به عنوان عکاس مشغول به فعالیت می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اگر علاقه مند به دانلود آهنگ های جدید علیرضا طلیسچی هستید پیشنهاد میکنیم حتما به سایت موزیکدل سری بزنید و آرشیو تمامی اهنگ جدید و قدیمی این خواننده را دانلود کنید.

همچنین در ادامه بیوگرافی علیرضا طلیسچی بایستی به تحصیلات وی اشاره کنیم که در این رابطه جالب است بدانید ایشان دارای مدرک فوق دیپلم عمران هستند و ادامه تحصیل خود را در مقطع لیسانس در رشته موسیقی در گرایش سازهای جهانی به اتمام رساندند. پیداست که ایشان علاقه‌ بسیاری به موسیقی داشتند که به عنوان یک دانشجوی عمران، این رشته را تا مدرک فوق دیپلم بیشتر ادامه ندادند.

سوابق کاری علیرضا طلیسچی

در ادامه بررسی بیوگرافی علیرضا طلیسچی در این قسمت به فعالیت کاری و حرفه‌ای وی می‌پردازیم. در این رابطه بایستی گفت این خواننده کار حرفه‌ای خود را از سنین جوانی ( از سن 18 سالگی) شروع کرده است. اولین باری که این خواننده توانست نام خود را برسر زبان‌ها بیندازد و شناخته شود، مربوط به اثر موفقی بود که مربوط به گروه "علیرضا و حمیدرضا" می‌شد. در ادامه عرصه، علیرضا طلیسچی با همکاری همکارش حمیدرضا، دو آلبوم با نام‌های "نارفیق 1" و "نارفیق 2" را منتشر نمودند. همچنین در بیوگرافی علیرضا طلیسچی باید گفت وی توانست به تدریج با انتشار آثار خود در فضای مجازی در آن زمان، از محبوبیت بیشتری در جامعه برخوردار شود.

رفته رفته ما شاهد حضور جدی‌تر و رسمی‌تر وی در جامعه بودیم که اولین بار با پخش آلبوم رسمی این هنرمند به نام دقیقه‌هام در صدا و سیما آجرا شد. در ادامه این محبوبیت علیرضا طلیسچی، شاهد برگزاری اولین کنسرت از طرف این خواننده ایرانی در تاریخ 14 آدر همان سال بودیم که در سالن همایش میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شده و می‌توان آن را یکی از نقاط قوت و درخشان در بیوگرافی علیرضا طلیسچی دانست. شما می‌توانید برای دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی از طریق وب‌سایت ما اقدام کنید.

از جمله آلبوم‌، آهنگ و ریمیکس های علیرضا طلیسچی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  • آلبوم‌ استودیویی نارفیق 1
  • آلبوم استودیویی نارفیق 2
  • بی‌معرفت
  • قمار
  • آلبوم دقیقه‌ هام که شامل آهنگ‌ های (کسی که دیگه رفت، دلخوشم به چیت، دقیقه‌هام، وقتی هستی، اتفاقی دیدمت، حقمه، منو دریاب، ناراحته قلبم، 175) می‌باشد.
  • تک آهنگ‌ها: لیست بلند‌ بالایی از تک‌ آهنگ‌ های این هنرمند وجود دارد که در بیوگرافی علیرضا طلیسچی به ذکر نام آنها بسنده می‌کنیم. این تک‌ آهنگ‌ها عبارتند از: (یک درصد، چهارشنبه سوری، Tonight، روز نهم، ناتو، حلقه، قرار نبود، تقویم، اگه بدونی، چقدر دیر، وابستگی، با من بمون، تو کنار اون خوشی، همه دنیام تویی، همه دنیام تویی، علمدار، دوست دارم، دلم پیش توئه، این زمستون هم تموم شد، روبروی من، ساحل، نمی‌خوامت، سپاه، موهات، نباشی پیشم، رد داده بودی، زخمای من، آهنگ غمگین، دلگیرم، یلدا، عزیزی، بگو نه، به خودم بد کردم، دلی، ای دل خودم، من همونم، میرم پی کارم، تو فکر میکنی کی‌ای، نفس کی بودی تو، ای داد بر من، دیوونه دوست داشتنی، اخرش قشنگه، زندگی جونم، سختگینر، بام نبود کسی"، مادر، ای دل غافل، قاف).
  • ریمیکس: مدلی 1، دیوونه دوست داشتنی و علمدار از بهترین ریمیکس های این خواننده میباشند.

همچنین این هنرمند محبوب، موزیک ویدیوهای مختلفی از آثار خود ارائه داده است که در ضمن بیوگرافی علیرضا طلیسچی می‌توان گفت: قرار نبود، دلگیرم، وابستگی، من همونم، به خودم بد کردم، "نفس کی بودی تو، اگه بدونی، ای داد بر من، ای دل خودم، دیوونه دوست داشتنی، آخرش قشنگه، زندگی جونم، سختگیر.

https://www.fardanews.com/fa/tiny/news-1089517

مال نیوز بازدید : 238 پنجشنبه 21 مرداد 1400 نظرات (0)

در این مطلب قصد داریم که به معرفی وبسایت سرزمین چاپ بپردازیم. این سایت توسط یک تیم حرفه ای و متخصص اداره میشود و در زمینه چاپ و تبلیغات به صورت تخصصی، خدماتی را ارائه میدهد. فعالیت سرزمین چاپ  بیش از یک دهه از است که در سراسر ایران شروع شده است و در چند سال گذشته این برند در زمینه های چاپ مستقیم فلت بد، چاپ فضای داخلی، چاپ افست، چاپ دیجیتال و موارد دیگر با قیمت مناسب خدماتی را به کل کشور ارائه میدهند.

چاپ مستقیم به کمک سرزمین چاپ

چاپگرهای دیجیتال فلت بد، که به چاپگرهای تخت یا چاپگرهای UV تخت نیز معروف هستند  چاپگرهایی هستند که با سطحی مسطح مشخص می شوند که موادی برای چاپ روی آن قرار می گیرد. چاپگرهای تخت قادر به چاپ روی انواع مختلفی از مواد مانند کاغذ عکاسی ، فیلم ، پارچه ، پلاستیک، پی وی سی، اکریلیک، شیشه، سرامیک، فلز، چوب، چرم و غیره) هستند. 

چاپگرهای دیجیتال تخت معمولاً از جوهرهای قابل درمان با اشعه ماوراء بنفش ساخته شده از مونومرهای اکریلیک استفاده می کنند که سپس در معرض اشعه ماوراء بنفش شدید قرار می گیرند تا آنها را پخته یا پلیمریزاسیون کنند. این فرایند امکان چاپ بر روی طیف وسیعی از سطوح مانند چوب یا بوم، فرش، کاشی و حتی شیشه را فراهم می آورد. 

تخت چاپ قابل تنظیم امکان چاپ بر روی سطوح مختلف از ضخامت یک ورق کاغذ اغلب تا چندین اینچ را فراهم می آورد. چاپ مسطح که معمولاً برای برنامه های تجاری (خرده فروشی و علائم رویداد) استفاده می شود، جایگزین چاپ روی صفحه است. از آنجا که هیچ صفحه چاپ یا صفحه ابریشمی تولید نمی شود ، فناوری چاپ دیجیتال اجازه می دهد تا علائم کوتاه تری از نظر اقتصادی تولید شوند. بسیاری از چاپگرهای تخت سطح بالا امکان تغذیه رول را فراهم می آورند که امکان چاپ بدو نظارت را فراهم می آورد.

چرا سرزمین چاپ ؟

یکی از اصلی ترین دلایل ما برای انتخاب سایت سرزمین چاپ برای معرفی آن، قیمت بسیار مناسب برای مشتری بوده و همچنین کیفیت خدمات دهی این شرکت نسبت به باقی شرکت های فعال در این زمینه بهتر بوده است. طبق بررسی های ما در چند ماه گذشته توسط مشتریان سرزمین چاپ در خیلی از موارد محصولات و خدماتی که ارائه داده اند بعد از چندین سال بدون هیچ مشکل و خط و خشی در حال استفاده است و این موضوع با توجه به شرایط اقتصادی کشور مهم بوده تا مشتریان کمترین هزینه را پرداخت کنند و بالاترین کیفیت را به دست آورند که این سایت در این مورد بسیار موفق عمل کرده است.

در مورد تجهیزات نیز سعی بر آن شده که همواره از تجهیزات روز دنیا استفاده شود و تجهیزات این مجموعه به صورت پیوسته به روزرسانی خواهند شد تا بهترین عملکرد و نتیجه برای مشتریان به دست آید. در نهایت میتوان کیفیت این مجموعه را از سطح رضایتمندی مشتریان دریافت. اگر به بررسی نظرات مشتریان در شبکه های اجتماعی و غیره بپردازید، خواهید دید که به نیکی از تجربه حضورشان در سایت سرزمین چاپ یاد میکنند.

منبع

مال نیوز بازدید : 257 سه شنبه 22 تیر 1400 نظرات (1)
در 2 سال گذشته به دلیل شرایط کرونا در اکثر کشور ها امکان دریافت اقامت به ویژه در فرانسه با مشکلاتی روبه رو شده بود که امروز به کمک شرکت هوم فرانس به راحتی میتوانید با خرید ملک در فرانسه اقدام به دریافت اقامت فرانسه را داشته باشید که در زمان و هزینه های شما بسیار میتوانید این شرکت بزرگ تاثیر مثبتی داشته باشد.
شرایط دریافت اقامت فرانسه چگونه است ؟
یکی از راههای اخذ اقامت فرانسه اقامت فرانسه از طریق خرید ملک می باشد. اخذ اقامت فرانسه به روشهای مختلفی صورت میگیرد.  روش هایی چون ازدواج، تحصیل، اشتغال، درمان و سرمایه گذاری و اقامت از طریق خرید ملک در فرانسه از جمله آن ها می باشد. علاوه بر راهی برای دریافت اقامت طولانی مدت است می تواند با توجه به بازار خوب و مثبت ملک در این کشور به یک سرمایه گذاری مطمئن نیز تبدیل شود.
کشور فرانسه با داشتن فرهنگ غنی، آثار باستانی فراوان، سواحل زیبا و جذاب، توع غذایی بالا و هرساله مقصد مهاجران زیادی از سراسر دنیا می‌باشد. کیفیت و شاخص بالای امید به زندگی سبب شده است تا فرانسه ششم اقتصاد بزرگ در دنیا باشد. متقاضیان اقامت فرانسه می توانند از طرق گوناگون به کشور فرانسه مهاجرت نمایند.
اجازه اقامت فرانسه مانند سندی است که به دارنده آن اجازه می دهد در فرانسه بماند و برای هر خارجی که با هدف اقامت بیش از سه ماه به فرانسه می آید اجباری است. بدون مجوز اقامت فرانسه ، فرد نه تنها به عنوان یک اقامت غیرقانونی در فرانسه در نظر گرفته می شود ، بلکه قادر به دسترسی به بسیاری از خدمات و کمک های دولتی نخواهد بود.
آیا لازم است برای اجازه اقامت فرانسه اقدام کنم؟
فقط اتباع اتحادیه اروپا ، کشورهای عضو منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس از شرط اخذ اجازه اقامت فرانسه مستثنی هستند که اگر قصد دارند بیش از شش ماه در فرانسه بمانند ، هنوز نیاز به ثبت نام در مقامات دارند. از طرف دیگر ، به آنها نیز پیشنهاد می شود که در بدو ورود به فرانسه ، برای دستیابی به خدمات و کمکهای دولتی ، همانطور که ​​در بالا ذکر شد ، اجازه اقامت بگیرند.
دارندگان ویزای اقامت کوتاه فرانسه ، که مجاز به اقامت حداکثر سه ماه در فرانسه هستند ، نیازی به دریافت اجازه اقامت در فرانسه ندارند.
انواع مجوزهای اقامت فرانسه
بسته به اینکه شما برای اولین بار برای اجازه اقامت فرانسه درخواست می کنید یا قبلاً چندین بار اجازه اقامت را تمدید کرده اید ، می توانید یکی از دو اجازه اقامت اصلی زیر را بدست آورید:
برای درخواست کارت د سجور ، باید در استان فرانسه یا زیرمجموعه نزدیک خانه خود در فرانسه حاضر شوید و با ارائه مدارکی که در زیر ذکر شده است ، برای یکی از آنها درخواست کنید. اگر در پاریس هستید ، باید به بخش پلیس پاریس مراجعه کنید. Carte de Séjour اجازه اقامت برای کسانی است که با ویزای طولانی مدت فرانسه به فرانسه می آیند و مجبور به انجام موارد زیر هستند:
  • ویزای خود را که به عنوان مجوز اقامت (VLS TS) برای آنها خدمت می کند ، تأیید کنید ، یا
  • باید در مدت سه ماه از ورود خود به فرانسه درخواست اجازه اقامت دهند
  • برای کارت د رزیدنت ، شما همچنین باید در استان فرانسه یا زیرمجموعه کشور خود درخواست دهید. اسناد ذکر شده در بالا را همراه با ترجمه اسناد به زبان دیگر به زبان فرانسه ارائه دهید. کارت د رزیدنت برای همسران شهروندان فرانسوی ، والدین یک کودک متولد فرانسه ، مهاجرینی که در فرانسه بازنشسته می شوند یا کسانی که بیش از سه سال متوالی کارت د سجور خود را تمدید کرده اند.
  • گواهی اقامت برای الجزایر - که فقط برای اتباع الجزایر صادر می شود. یک الجزایری می تواند برای یکی از اجازه های اقامت زیر در فرانسه درخواست کند.
پیشنهاد میکنم برای دریافت اطلاعات بیشتر جهت دریافت اقامت فرانسه به لینک زیر مراجعه کنید:
مال نیوز بازدید : 256 یکشنبه 06 تیر 1400 نظرات (0)

با رشد علم و تکنولوژی امروزه به راحتی میتوانید با جدیدترین متد روز اقدام به کاشت ابرو طبیعی بدون هیچ گونه درد و خون ریزی داشته باشید. روش های مختلفی برای کاشت ابرو یا عمل ابرو به صورت طبیعی وجود دارد که در این مقاله به نقل از معرفی بهترین روش ­های کاشت ابرو قرار به خلاصه از روش های اصلی کاشت ابرو با هزینه مناسب در ایران بپردازیم.

بهترین روش ­های کاشت ابرو

کاشت ابرو با روش FUE

در روش FUE برای پیوند ابرو از موهای گردن و پشت سر استفاده می­گردد و در واقع بانک مو از خود شخص است. پس از استخراج فولیکول و در زمان کاشت، با دقت زیادی باید عمل کرد تا فولیکول مو در زاویه صحیحی قرار گیرد. از مزایای کاشت ابرو به روش FUE دائمی بودن آن است. این روش نیاز به تکرار مجدد ندارد و تا پایان عمر زیبایی ابروهای شما حفظ می­شود. در این روش ظاهر ابرو به صورت طبیعی بهبود می­یابد و حالت غیرعادی پیدا نمی­کند. برای کاشت ابرو به روش FUE نیازی به بیهوش کردن شخص نیست و بی­حسی موضعی کفایت می­کند، ضمن آنکه هیچ زخم عمیقی ایجاد نخواهدشد. التهاب و قرمزی که در روش FTE به وجود می­آید، در عرض یک هفته یا کمتر از بین می­رود و پس از 6 ماه ابروهای شما کاملا ترمیم و پرپشت می­شود.

کاشت ابرو با روش نیوگرافت

دائمی و طبیعی بودن نتیجه کار، اصلی­ترین مشخصه روش نیوگرافت است. در این روش از یک هفته قبل، بیمار نباید رنگ و اصلاح انجام دهد. بسته به تشخیص پزشک، بی­حسی یا بیهوشی صورت می­گیرد. عمل پیوند باید با توجه به تقارن ابرو و یکدستی انجام شود به همین دلیل نیاز به تخصص بالایی دارد. پس از برداشت مستقیم فولیکول­های مو به تعداد مورد نیاز، پزشک با سوزن در محل ابرو سوراخ­هایی ایجاد می­کند به صورت اصولی و مطابق با خط ابرو، عمل کاشت را انجام می­دهد.

روش نیوگرافت بدون ایجاد زخم بوده و نیازی به جدا کردن پوست یا بخیه ندارد به همین دلیل، با خونریزی و عفونت همراه نیست. درصورتی که این کاشت ابرو با روش نیوگرافت در مراکز معتبر و توسط یک متخصص انجام شود، نسبت به روش­های قدیمی کاشت ابرو ایمن­تر بوده و عوارض کمتری به دنبال دارد. در غیر این صورت ممکن است بیمار عوارضی همچون درد و التهاب، کبودی خفیف، خارش، سوزش و ایجاد کیست را تجربه کند.

کاشت ابرو با روش FUT

تارموهای موردنیاز در روش FUT از پشت سر یا پشت گوش شخص برداشته می­شود تا قدرت کافی برای رویش و پر کردن ابرو را داشته باشد. پس از استریل و بی­حس کردن ناحیه کاشت و بانک مو، فولیکول مو برداشته شده و در قسمت برش­ها بخیه زده می­شود. سپس فولیکول­ها را شست­وشو می­دهند تا چربی و خون از بین رفته و آماده کاشت شوند. سپس با سوزن مخصوص تارها را در محل مورد نظر می­کارند. به دلیل ظرافت موهای قسمت بناگوش که در این روش بانک مو محسوب می­شود، پس از عمل کاشت، ابروها در عین زیبایی حالت طبیعی خود را حفظ می­کنند. در محل بخیه باید مراقبت­های لازم صورت گیرد تا عفونت ایجاد نشود.

کاشت ابرو با روش SUT

در کاشت ابرو به روش SUT برداشت فولیکول با دستگاه مخصوصی که پانچ­هایی با قطر کم دارد، انجام می­شود. با برش خفیف در اطراف واحدهای فولیکولی، تارهای لازم استخراج می­شوند. از این رو زخم­ها در روش SUT کوچک و سطحی هستند و در زمان کمتری بهبود می­یابند. به دلیل استفاده از دستگاه­های پیشرفته، کاشت ابرو با این روش سریع­تر انجام می­شود.

کاشت ابرو با روش FIT

در روش FIT پزشک با کمک میکروسکوپ و موچین مخصوص، فولیکول­ها را از بانک مو جدا و آماده کاشت می­کند. سپس با دستگاه، برشی به اندازه یک ملی­متر در ناحیه موردنظر ایجاد کرده و فولیکول مو را در آن قسمت پیوند می­زند. در این روش به دلیل کوچک بودن برش­ها، نیازی به بخیه نیست. از آنجا که جداسازی فولیکول­ها در روش FIT تک به تک صورت می­گیرد، زمان بیشتری برای انجام آن نیاز است. در این روش تارهای ابرو کوتاه هستند و خیلی رشد نمی­کنند. از این رو برای کسانی که به داشتن موی کوتاه در قسمت ابرو علاقه دارند، روش مناسبی به شمار می­آید.

کاشت ابرو طبیعی توسط دکتر نوایی

کاشت ابرو طبیعی توسط دکتر نوایی

اگر به دنبال یک کلینیک و دکتر مناسب برای کاشت ابروی خود هستید پیشنهاد میکنم به کلینیک تخصصی دکتر نوایی مراجعه کنید، کلینیک دکتر نوایی در اصفهان به شما در جهت زیباتر شدن چهره تان و داشتن یک ابروی طبیعی کمک بسزایی خواهد کرد چرا که کاشت ابرو را با جدیدترین متد روز پزشکی با هزینه بسیار مناسب برای شما انجام خواهند داد.

منبع: رویداد 24

مال نیوز بازدید : 252 دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

باید اعتراف کرد که خرید طلا و جواهر کار آسانی نیست. این امر دلایل زیادی دارد که از آن ها می توان به گران بودن آن و تنوع خیلی بالای آن اشاره کرد که باعث می شود که با دیدن هر قطعه طلا و جواهر آدم احساس می کند هنوز می تواند چیز زیبا تری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: خرید اینترنتی طلا و جواهرات

علاوه بر سختی رفت و آمد و تلف شدن وقت تا زمان رسیدن به ویترین های مغازه ی طلا فروشی، اگر آدم مشکل پسندی هستید، باید گفت که خرید سنتی طلا و جواهر به درد شما نمی خورد؛ چون انقدر برای خرید تأمل می کنید و از فروشنده سؤال می پرسید که هم خودتان و هم او را خسته می کنید. قطعاً برای شما بهتر است که در منزل خود روی مبل راحتی دلخواهتان بنشینید و در اینترنت از میان انبوه طلاهای موجود در سایت‌های طلا فروشی معروف، توضیحات مربوطه را مطالعه کنید و به انتخاب طلای مد نظرتان بپردازید.

مزایای خرید اینترنتی طلا و جواهر

از مزایای خرید اینترنتی طلا و جواهر می توان به در دسترس بودن همیشگی سایت ها، عدم نیاز به اتلاف وقت و انرژی و پول در راه رفتن به مغازه ها، جستجوی راحت محصول مورد نظر و تنوع بیشتر محصولات، توانایی دیدن تعداد بسیاری محصول و مقایسه ی محصولات گالری های مختلف در بعد زمانی کمتر و راحت تر، نبود خطر دزدیده شدن طلا، امکان ارید از هر نقطه ی کشور و عدم محدودیت از لحاظ مکانی، فروشندگان اینترنتی محصولات به دلیل اینکه نیاز به دادن اجاره مغازه ندارند معمولا قیمت های مناسب تری برای محصولات دارند، بعضی سایت ها به خریداران این امکان را می دهند که تحت شرایط خاص محصول را تعویض کنند و ضمانت بیشتر جواهر فروشی ها از محصولاتشان به صورت چند ماهه تا دو ساله می توان اشاره کرد.

اصول خریداری طلا و جواهر به صورت اینترنتی

اصول خریداری طلا و جواهر به صورت اینترنتی

یکی از محدودیت‌های موجود در هنگام خرید اینترنتی طلا و جواهر این است که شما نمی‌توانید طلا را به خود بیاویزید تا ببینید آن طلا یا جواهر به رنگ پوست و حالت چهره و دستان شما می آید یا خیر و بعد آن را بخرید. بنابراین باید به نکاتی برای خرید هرچه بهتر خود و برای جلوگیری از مناسب نبودن آن توجه کنید.

تناسب رنگ طلا با رنگ پوست شما

اگر پوست تیره ای دارید بهتر است طلای زرد انتخاب کنید و اگر پوست روشنی دارید بهترین انتخاب برای شما طلای سفید است چون زیبایی رنگ پوستتان را دو چندان می کند.

تناسب طلا با شکل صورت شما

اگر شما صورت قلبی شکلی دارید بهتر است گوشواره های کشیده و گردنبند های کوتاه انتخاب کنید.

اگر صورتتان گرد، مربعی یا مثلثی است باید گوشواره ای کشیده، مستطیلی یا اشکی شکل انتخاب کنید و گردنبند انتخابی شما کوتاه باشد.

اگر صورتی مستطیلی دارید گردنبند بلند و کشیده و گوشوار گرد و کوتاه مناسب صورت شما است.

اگر صورتی به شکل بیضی دارید باید گفت که هر نوع جواهری به صورت شما می آید.

برای خرید اینترنتی دستبند طلا چه باید کرد؟

 از مهم ترین نکات هنگام خرید دستبند طلا توجه به سایز مچتان است. باید ابتدا مچ دست خود را با یک متر اندازه بگیرید.

  • چنان چه مچ دستتان در محدوده 14 تا 15.2 قرار دارد دستبند مناسب دستتان، خیلی کوچکاست (XS)
  • اگر مچ دستتان بین 15.2 تا 16.5 باشد سایز مناسب دستبند شما، کوچک است (S)
  • اگر مچی بین 16.5 تا 17.5 سانتی‌متر دارید سایز مناسب دستبند شما، متوسط است (Medium)
  • اگر مچتان بین 17.8 تا 19 باشد سایز مناسب دستبند شما بزرگاست (Large)
  • اگر مچی در محدوده 19 تا 20.3 سانتی‌متر دارید دستبند خیلی بزرگیا ایکس لارج (XLarge) مناسبتان است‌.

نکاتی که هنگام خرید اینترنتی طلا برای کودکان به آن توجه شود

اولین نکته ای که هنگام خرید طلا و جواهر برای کودکان باید به آن توجه نمود این است که باید طلایی برای کودک انتخاب کنید که قفل محکمی داشته باشد تا نتواند آن را باز کند و جایی بیندازد یا در دهان خود کند.

نکته دوم این است که برای جلوگیری از شکسته شدن راحت طلا توسط کودکان برای آن‌ها باید طلای توپر خریداری کنید. و در نهایت طلایی انتخاب کنید که گوشه های تیز نداشته باشد تا به کودکتان آسیب نرسد.

منبع مقاله: www.rouydad24.ir/0016CE

مال نیوز بازدید : 227 سه شنبه 14 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

همانطور که می دانید، یکی از مهم‌ترین قطعات سیستم ترمز خودرو لنت ترمز است. کاهش سرعت و توقف خودرو  وظیفه ترمز ماشین است. در زمان گرفتن ترمز باید نیروی اصطکاکی ایجاد شود تا خودرو متوقف شود. این نیروی اصطکاک که بوسییله لنت ترمز ایجاد می‌شود. بطوریکه ، وقتی راننده پدال ترمز را فشار می‌دهد، لنت‌ها بر روی دیسک‌های ترمز قرار می‌گیرند و فشاری بر آن‌ها وارد می‌شود. این مساله منجر به کاهش سرعت چرخ‌ها می‌شود و ماشین متوقف می‌شود.

لنت ترمز خودرو انواع مختلفی دارد. هر کدام از لنت‌ها ویژگی‌ها، مزایا و معایبی دارند که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

لنت ترمز ارگانیک

در ساخت لنت ترمز ارگانیک از ماده سمی و شیمیایی آزبست استفاده نمی‌شود. این لنت‌ها صدای بسیار کمی تولید می‌کنند و با محیط‌زیست سازگار هستند. در صورت بالا رفتن دما، این لنت‌ها کارایی خود را از دست می‌دهند و تنها در دمای پایین کارآمد هستند. از ویژگی‌های منفی لنت ارگانیک، عمر کوتاه و فسرده شدن سریع است. علاوه بر این، قیمت این لنت ترمز بالا است. استفاده از این لنت برای خودروهایی که تردد زیادی دارند، مانند تاکسی‌ها، ماشین‌های مسابقات و خودروهایی که در شهرهای شلوغ و پرترافیک تردد می‌کنند، توصیه نمی‌شود.

لنت ترمز سرامیکی

در ساخت لنت ترمز سرامیکی از موادی با تراکم بالا استفاده می‌شود. این مواد دوام بیشتری نسبت به لنت‌های ترمز ارگانیک دارند. ایجاد سروصدای پایین، گرد و غبار کم و داشتن عملکرد در طیف گسترده‌ای از دما از جمله عواملی است که این لنت ترمز را محبوب کرده است. یکی از معایب این لنت، قیمت بالای آن است. علاوه بر این، بیشتر گرمای حاصل از اصطکاک را جذب نمی‌کنند و این گرما به سیستم ماشین منتقل می‌شود که می‌تواند به مرور زمان به ماشین آسیب برساند.

لنت ترمز فلزی و نیمه‌فلزی

لنت ترمز متالیک و نیمه‌متالیک محبوب‌ترین نوع لنت ترمز هستند. علت این محبوبیت نیز قیمت پایین و دوام بالا است. با این حال، لنت‌های نیمه فلزی قیمت بالاتری از لنت‌های تماما متالیک و ارگانیک دارند. این نوع لنت ترمز از رزین و موادی مانند مس، برنج، فولاد، گرافیک و آهن ساخته می‌شود.

از جمله ویژگی‌های مثبت این نوع لنت ترمز دفع گرمای ناشی از اصطکاک است. این لنت‌های وزن بالایی دارند و کمی بر روی مصرف سوخت خودرو تاثیر می‌گذارند. لنت‌های فلزی و نیمه فلزی در دمای بالا بهتر حرکت می‌کنند. به همین دلیل، در روزهای بسیار سرد عملکردشان کمی پایین می‌آید.

علامت زمان تعویض لنت ترمز خودروها- بهترین زمان تعویض لنت ترمز

برای آن که بتوانید لنت ترمز خود را به موقع تعویض کنید، باید به عواملی توجه کنید. البته ممکن است در برخی مواقع نیاز به تشخیص تعمیرکار باشد. با این حال، هیچ وقت زمان تعویض لنت ترمز را به تعویق نیاندازید.

علامت زمان تعویض لنت ترمز خودروها- چراغ هشدار

خودروهای جدید مجهز به سنسور فرسودگی لنت هستند و در صورتی که زمان تعویض لنت ترمز فرا رسیده باشد، به راننده هشدار می‌دهند. این چراغ در بخش داشبورد یا سیستم الکترونیکی خودرو قرار دارد.

علامت زمان تعویض لنت ترمز خودروها- صدای لنت ترمز

اگر لنت ترمز خودروی شما صدایی مانند سوت و یا هر گونه صدای غیرطبیعی دیگری می‌دهد، زمان تعویض لنت ترمز فرارسیده است. اگر لنت را فورا تعویض نکنید، دیسک‌های خودرو آسیب می‌بینند.

علامت زمان تعویض لنت ترمز خودروها- عدم تعادل خودرو و نامیزان شدن فرمان

اگر به هنگام ترمزگیری خودروی شما به سمت راست یا چپ کشیده می‌شود، ممکن است لنت ترمز ماشین فرسوده شده باشد. البته این امر می‌تواند دلایل دیگری هم داشته باشد که یکی از آن‌ها فرسودگی لنت ترمز است.

علامت زمان تعویض لنت ترمز خودروها- بررسی وضعیت ظاهری لنت ترمز

لنت‌ها اغلب قابل‌مشاهده هستند و اگر خودروی شما دارای سیستم هشدار نیست، می‌توانید وضعیت ظاهری آن‌ها را بررسی کنید. لنت ترمز باید حداقل سه میلی‌متر ضخامت داشته باشد. اگر ضخامت آن از این مقدار کمتر است، زمان تعویض لنت ترمز خودروی شما فرارسیده است.

منبع: کالا یدکی

اگر نیاز به خرید لنت خودرو داشتید از صفحه زیر میتوانید در کالا یدکی به لیست کامل و دقیق انواع لنت ترمز را بررسی و خرید نمایید:

https://kalayadaki.com/product-category/break-pads/

https://vrgl.ir/IgImZ

مال نیوز بازدید : 214 یکشنبه 15 فروردین 1400 نظرات (0)

«فروشگاه دی نت» از قدیمی ترین و پر سابقه ترین فروشگاه های تخصصی، در حوزه فروش لوازم جانبی کامیپوتر و موبایل است که از سال 1382کار خودش را در این زمینه آغاز نموده و در کمترین زمان ممکن، توانسته جایگاه خوبی را در بین علاقمندان حوزه لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل پیدا کند. امروزه فروشگاه های زیادی در زمینه فروش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل فعالیت دارند اما فروشگاهی که قابل اعتماد باشد و بتوان با خیال آسوده و اطمینان خاطر از آن خرید کرد، کم است.

این سایت با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و عضویت در سایت ساماندهی، فروشگاهی قابل اعتماد و ثبت شده می باشد به همین خاطر سعی کردیم که در فروشگاه دی نت امکانات کاربرپسند و کیفیت بالا در ارائه محصولات با برندهای روز دنیا داشته باشیم تا مشتری با خیال راحت و آسوده، بتواند از سایت فروشگاهی دی نت با اطمینان، خرید خود را انجام دهد و تجربه لذت بخشی را برای خرید لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل را برایشان رقم بزنیم.

تنوع بالای محصولات در فروشگاه دی نت

تاکنون محصولات زیادی برای فروش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل در سایت فروشگاهی دی نت قرار دادیم تا مخاطبان و مشتریان به راحتی لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، مورد نیاز خود را در سایت جستجو نموده و به راحتی خریداری نمایند که در فروشگاه دی نت تمام قطعات و لوازم جانبی دسته بندی شده، تا کاربران به آسانی، به قطعات و تجهیزات مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

محصولات قرار گرفته در سایت دی نت در دسته بندی های مختلفی همچون تجهیزات شبکه، انواع خنک کننده، کابل کامیپوتر، لوازم جانبی کامپیوتر و لپ تاپ، لوازم جانبی تبلت و موبایل، انواع مبدل تقسیم بندی شده اند.

ویژگی های فروشگاه اینترنتی دی نت چیست؟

فروشگاه دی نت کار خودشو در شهر تهران با فروش لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل شروع کرده و بخاطر قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا و دارا بودن برندهای معروف، خیلی سریع مورد توجه و حمایت همشریان تهرانی قرار گرفت.

با راه اندازی سایت فروشگاهی دی نت توانست به تمام شهرهای کشور، کالاهای تخصصی و دیجیتال خود را با بهترین شرایط و بسته بندی مناسب، تجهیزات خریداری شده را در صحت و سلامت کامل، در کمترین زمان ممکن؛ تحویل مشتریان خود دهد که در این زمینه شناخته شده است و یکی از ویژگی های بارز خرید از سایت فروشگاه اینترنتی دی نت به شمار می آید.

بهترین قیمت را از فروشگاه دی نت بخواهید

یکی از مهمترین و کارامد ترین ویژگی های فروشگاه دی نت، قیمت بسیار مناسب تجهیزات و لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، نسبت به قیمت های بازار و مابقی سایت های فعال در این حوزه می باشد.

چون فروشگاه دی نت مستقیما اقدام به وارد کردن لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل می نماید به همین خاطر قیمت هایی که ارائه میدهد بسیار مناسب تر از مابقی جاهای عرضه محصولات، این حوزه است.

یک مزیتی که سایت فروشگاه دی نت دارد داشتن پیشنهادات و تخفیفات بسیار زیاد تا 60درصد؛ برای مناسبت های مختلف، در برخی از محصولات ارائه شده، که باعث جذابیت و احساس شوق به مشتری برای خرید محصولات مورد نیازشان خواهد بود.

در فروشگاه دی نت کالا سریع ارسال می شود

در فروشگاه دی نت به دلیل اینکه از سیستم اتوماسیون پیشرفته و به روز، برای ارسال سریع کالا به روش های مختلفی استفاده می شود؛ باعث خلق یک تجربه لذت بخش و فوق العاده، از خرید اینترنتی برای مشتریان خود خواهد شد.

به راحتی کالای خریداری شده از فروشگاه دی نت در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین قیمت ارسال پستی، توسط شرکت های مختلف حمل و نقل زمینی و هوایی و... انجام خواهد شد و کالای خریداری شده صحیح و سالم تحویل مشتری داده می شود.

در فروشگاه دی نت فقط کالای اصل با تضمین اصالت ارائه می شود

تمام کالاها و تجهیزات دیجیتالی که در سایت فروشگاه اینترنتی دی نت عرضه می شود تضمین اصالت دارند و همه ی کالاهایی که ارائه می شوند اورجینال هستند؛ و همراه با گارانتی معتبر تحویل مشتری داده می شود تا مشتریان، احساس نگرانی از خرید کالای تقلبی و بی کیفیت نداشته باشند و احساس شادی و رضایت بخش از خرید خود تجربه نمایند.

۷ روز ضمانت بازگشت وعودت کالا در فروشگاه دی نت

در سایت فروشگاه اینترنتی دی نت با آدرس dnetcable.com با قرار دادن شرایط بسیار راحت، زمینه عودت و تعویض کالای معیوب یا پشیمان شدن مشتری از خرید را فراهم نموده تا مشتریان با خیال آسوده و اطمینان خاطر، بتوانند لوازم خریداری شده را عودت داده و وجه پرداختی خودشان را دریافت نمایند.

فروشگاه دی نت پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد

با توجه به تخصصی بودن حوزه فعالیت فروشگاه دی نت و نیاز به پاسخگویی به سوالات مشتریان، در هنگام خرید و همچنین کسب  اطلاعات و توضیحات بیشتر، درباره لوازم جانبی مختلف، تیم پشتیبانی 24 ساعته که از کادری مجرب و فنی تشکیل شده اند برای رفاه حال مشتریان قبل و بعد از خرید لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل، میتوانند همواره با تیم پشتیبانی فروشگاه دی نت، 24 ساعته و هفت روز هفته در ارتباط باشند و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

روش های متنوع پرداخت در فروشگاه دی نت

فروشگاه دی نت برای رفاه حال مشتریان روش های متنوعی را برای پرداخت در سایت، در نظر گرفته است مانند پرداخت در محل، پرداخت آنلاین و... که خریداران با انتخاب هر گزینه  در هنگام خرید از سایت؛ میتوانند روش پرداختی کالای خریداری شده را تعیین نمایند.

امکان مقایسه کالاهای مخلتف در فروشگاه دی نت

یکی از ویژگی های بسیار جذاب فروشگاه دی نت امکان مقایسه کالاهای مختلف با برندهای مختلف می باشد، این ویژگی را فروشگاه دی نت در اختیار کاربران خود قرار داده است تا تجربه لذت بخش بهترین انتخاب را داشته باشد و شما میتوانید با فعال کردن گزینه مقایسه، دو کالا را در کنار هم، با ویژگی هایی مانند برند و قیمت و امکانات و مزایای هر کالا را همزمان، مشاهده نمایید.

خرید اینترنتی لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل

در مرکز لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل و شبکه دی نت خرید انواع کابل کامپیوتر و کابل اچ دی ام ای و کابل vga از پروفروش ترین محصولات این فروشگاه می‌باشد که با توجه به نیاز خود به راحتی میتوانید در کمترین زمان ممکن به لوازم مورد نیاز خود از قسمت جستجوی سایت دست پیدا کنید و در انرژی و زمان خود صرفه جویی کنید و لازم نیست که کلی در ترافیک سنگین خیابان ها و شلوغی ازدحام جمعیت منتظر بمانید و به مقصد خود برسید و به هر مغازه ی مراجعه کنید تا لوازم مد نظر خود را با توجه به مدلها و برندهای بسیار گوناگون موبایل و تبلت خود را به سختی پیدا کنید.

منبع: آخرین نیوز

مال نیوز بازدید : 186 دوشنبه 25 اسفند 1399 نظرات (0)

دوربین کانن دارای لنز های مختلفی است که ممکنه در انتخاب آن طبق مشخصات دوربین برای افراد تازه کار سختی های خودش را داشته باشد. از این رو در مقاله انواع لنز دوربین های کانن به بررسی و بانشر این موضوع میپردازیم.

لنز های دوربین کانن به هر اندازه که بتوانید تصور کنید متنوع هستند. برای هر وضعیت و شرایطی که دوست داشته باشید، می‌توانید لنز مناسب خود را پیدا کنید. لنز دوربین تمام پرتوهای نوری را که در محیط اطراف هستند جذب کرده و با استفاده از شیشه آن‌ها را به یک نقطه هدایت می‌کند و تصویری واضح ایجاد می‌کند. هنگامی‌که تمام آن اشعه‌های نور بر روی یک سنسور دوربین دیجیتال یا یک قطعه فیلم به هم می‌رسند، یک تصویر واضح ایجاد می‌کنند.

انواع مختلف لنز دوربین ‌های کانن

لنزها در حالت کلی به دو نوع عدسی‌های زوم و لنزهای فیکس تقسیم‌بندی می‌شوند. لنزهای زوم از فاصله کانونی متغیر و عدسی‌های متفاوت ساخته‌شده‌اند و در لنزهای فیکس عکس این موضوع عمل شده است. لنزهای فیکس در میان عکاسان بسیار محبوب هستند و استفاده فراوانی در تهیه عکس‌های پرتره دارند. لنزهای زوم استاندارد کانن لنز زوم استاندارد احتمالاً بیشترین تولید و به همچنین بیشتر محبوبیت را در میان لنزهای کانن داراست. لنزی که به عقیده بسیاری از عکاسان حرفه ای کانن، بهترین لنز منفرد برای دریافت است، لنز بزرگنمایی استاندارد Canon 24-105 است.

این نوع لنز هم روی دوربین‌های فول فریم و هم دوربین های APS-C به‌خوبی جوابگو خواهد بود، اگرچه تنظیمات واید آن به دلیل فاکتور برش تا حدودی محدود است. برای کسانی که بودجه بیشتری دارند، می‌توانند لنز Canon 28-135 را به‌عنوان بهترین انتخاب در نظر بگیرند. استفاده از این بنز باعث می‌شود عکاس قادر باشد بدون نیاز به تعویض لنز، به‌راحتی از پس شرایط عکاسی برآید. عدسی‌های استاندارد زوم کانن درواقع می‌توانند تکنیک عکاسی شما را بهبود بخشند.

این لنزهای اصلی شما را مجبور می کنند تا موقعیت‌ها و فاصله‌های مختلف دوربین را از سوژه خود امتحان کنید. شما از این طریق برای گرفتن عکس‌های بیشتر با دیدهای مختلف انتخاب‌های گوناگونی خواهید داشت.

لنز تله فوتو کانن

استفاده از فقط یک لنز استاندارد کانن ممکن است باعث ایجاد محدودیت‌هایی در عکاسی شود. برای عکاسی با رویکردی متفاوت و گرفتن عکس‌های خلاقانه، به بیش از یک لنز و ترکیب استفاده از عدسی‌ها نیاز خواهید داشت. این نوع عدسی‌ها عکس‌هایی با بزرگنمایی زیاد در فضایی محدود را در اختیار شما قرار می‌دهد. از لنزهای تله فوتو برای عکاسی از فاصله دور استفاده می‌شود و با استفاده از آن بر روی سوژه موردنظر خود فوکوس کنید.

عدسی‌های ماکرو کانن

لنزهای ماکرو کانن جهان کاملاً جدیدی را برای عکاسی به ارمغان می‌آورد. جزئیاتی که با چشم غیرمسلح دیده نمی‌شود را با استفاده از آن‌ها می‌توانید ثبت کنید.

عدسی‌های ماکرو برای عکاسی از نمای نزدیک بسیار کاربردی و مفید هستند. حشرات و گل‌ها دو موضوع محبوب عکاسی ماکرو هستند که همواره سوژه عکاسان بوده‌اند. اما اگر هنگام سوژه‌های خود را فقط به حشرات و گل‌ها محدود کنید، خود را از ثبت عکس‌های فوق‌العاده وبی نظیری محروم خواهید کرد.

منبع:

https://tutorials.blogs.bucknell.edu/2021/03/14/انواع-لنز-دوربین-های-کانن-را-بهتر-بشناس/

 
مال نیوز بازدید : 159 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)
شرکت های زیادی در سال‌ های گذشته انواع دوربین عکاسی را برای کاربردهای متفاوت و بودجه‌های کم تا زیاد تولید کرده‌اند تا افراد بیشتری به عکاسی روی بیاورند. برندی مانند canon در چند سال ‌اخیر در عرضه‌ی دوربین‌های حرفه‌ای بسیار خوب عمل کرده اند.
 
اما به غیر کار حرفه ای در زمینه عکاسی، خرید دوربین عکاسی کانن و استفاده از آن یکی از بهترین تفریحات سالم در کنار خانواده یا دوستان ثبت خاطرات می باشد. خاطرات می توانند به صورت فوق العاده ای حس خوبی به ما بدهند و ما را به خانواده، دوستان و یا آشنایان نزدیک تر کنند.
 
در تمام شبانه روز ذهن ما درگیر کار های متنوعی می باشد و ذخیره این خاطرات برای ما ممکن است کمی دشوار باشد. خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی این مشکل برطرف شده است و دیگر نیازی به فشار آوردن به ذهن برای به یاد آوردن خاطرات نیست؛ به راحتی با فشار دادن یک دکمه تمام خاطرات ما ثبت خواهد شد!
معرفی انواع دوربین های DSLR کانن
 
می توان گفت شرکت کانن برای تمامی افراد علاقه مند به عکاسی، از مبتدی تا حرفه ای، دوربین DSLR طراحی کرده است. تفاوتی ندارد یک نوجوان آماتور مشتاق یادگیری عکاسی باشید و به دنبال دوره های آموزش عکاسی، یا یک عکاس حرفه ای که دارای آتلیه عکاسی بوده و پروژه های عکاسی بسیاری در برنامه خود دارد.
 
دوربین های عکاسی DSLR کانن را می توان در 4 دسته بندی کلی قرار داد.
 
دوربین عکاسی مبتدی کانن:
 
دوربین های سری چهار رقمی کانن در این دسته بندی قرار گرفته اند؛ خرید دوربین عکاسی مبتدی کانن نظیر Canon 4000D یا Canon 2000D می تواند برای افرادی که عکاسی تفریحی و تفننی انجام می دهند انتخاب مناسبی باشد.
 
دوربین عکاسی نیمه حرفه ای کانن:
 
این نوع از دوربین ها را می توان به سری 3 رقمی کانن نسبت داد. خرید دوربین عکاسی نیمه حرفه ای کانن برای علاقه مندان به شروع و یادگیری عکاسی توصیه می شود. از این دوربین ها می توان به دوربین Canon 250D و Canon 800D اشاره کرد.
 
دوربین عکاسی حرفه ای کانن:
 
دوربین هایی مانند Canon 80D، Canon 77D و Canon 90D دوربین حرفه ای کانن محسوب می شوند. افرادی که سابقه ای نسبتا خوب در عکاسی دارند و می خواهند عکاسی حرفه ای تری را تجربه کنند سراغ سری 2 رقمی دوربین های کانن می روند.
 
دوربین عکاسی فوق حرفه ای کانن:
 
و در انتها دوربین های تک رقمی کانن که عکاسی آنها نهایت لذت و کیفیت را برای شما به ارمغان خواهد آورد. دوربین های Canon 5D Mark IV، Canon 6D Mark II و Canon 1D X Mark III از قوی ترین، محبوب ترین و پرفروش ترین دوربین های کانن هستند.
در بین هر رده از دوربین های کانن نیز قاعده ای برای رتبه بندی قدرت دوربین وجود دارد؛ در سری های 2 و 3 رقمی کانن، هرچه عدد مدل دوربین بالاتر باشد شاهد دوربین قوی تری هستیم.
 
برای مثال دوربین کانن 800D از دوربین کانن 250D و دوربین کانن 90D از دوربین کانن 80D قدرتمند تر و دارای کیفیت بهتری است.
 
اما در دوربین های 4 و 1 رقمی کانن قضیه فرق می کند. در این سری از دوربین ها، عدد پایین تر نشانه کیفیت بالاتری است. به عنوان مثال دوربین کانن 2000D از دوربین کانن 4000D قوی تر است؛ همچنین دوربین کانن 5D از دوربین کانن 6D بهتر بوده و دوربین 1D از تمام مدل های دیگر دارای قدرت و کیفیت بهتری می باشد.
 
در برخی از دوربین های کانن علاوه بر مدل، شاهد مارک ( Mark ) نیز هستیم. پیش از توضیح این مورد بهتر است اعداد رومی را اندکی بشناسید!
 
برای نشان دادن اعداد رومی، عدد 1 را با I، عدد را 2 با II، عدد 3 را با III، عدد 4 را با IV و عدد 5 را با V نشان داده می دهند.
 
قاعده رتبه بندی دوربین های دارای مارک بدین صورت است که هرچه رقم مارک بیشتر باشد، آن دوربین بهتر و باکیفیت تر است.
 
دوربین Canon 5D Mark IV از دوربین Canon 5D Mark III کیفیت بالاتری دارد و دوربین Canon 6D Mark II از دوربین Canon 6D بهتر است.
 
پیش تر ذکر کردیم در دوربین های تک رقمی کانن، عدد پایین تر نشانه قدرت بیشتر است؛ اما باید گفت در این دوربین ها رقم مارک اولویت دارد! یعنی دوربین Canon 6D Mark II از دوربین Canon 5D بهتر است و کیفیت بیشتری به شما می دهد.
 
شاید یادگیری این قواعد کمی گیج کننده باشد، اما با مطالعه دقیق مطالب بالا به شناخت خوبی از انواع دوربین های کانن می رسید.
 
مال نیوز بازدید : 116 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

دلیل ابتلای مجدد افراد به کرونا مشخص شد

اوگنی تیماکوف پزشک روسی: غالباً یک عفونت جدید با ایمنی انسان در ارتباط است. به عنوان مثال، ممکن است به دلیل مصرف برخی دارو‌ها بدن ضعیف شده یا آنتی بادی‌های کمی تولید کند. علاوه بر این در برخی‌ها، سیستم دفاعی ایمنی بدن پس از بیماری به اندازه کافی منسجم نشده است. یکی دیگر از انواع احتمالی عفونت جدید، بار ویروسی زیاد با تماس مکرر با افراد آلوده است.

از ابتدا هم قرار نبود عفونت انتقال یافته ویروس کرونا باعث ایجاد ایمنی همیشگی شود، زیرا این آبله مرغان نیست.

مردم هر ساله در اثر عفونت با ویروس‌های مختلف، بیمار می‌شوند. بیماری‌های ناشی از یک پاتوژن خاص معمولاً هر سه تا چهار سال عود می‌کنند.

/باشگاه خبرنگاران

مال نیوز بازدید : 99 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

تمام کشور تا آبان ۱۴۰۰ واکسینه می‌شود

سخنگوی ستاد ملی مقابله کرونا: برای ایمنی جمعی باید حدود ۶۰ الی ۷۵ درصد از افراد جامعه واکسینه شوند و برای این منظور، حدود ۴۵ یا ۴۶ میلیون نفر باید مورد تزریق قرار گیرند. امیدواریم تا آبان ۱۴۰۰ همه کشور را واکسینه کنیم.

مال نیوز بازدید : 72 چهارشنبه 22 بهمن 1399 نظرات (0)

موتور جستجو گوگل به کمک الگوریتم ­هایی هوشمند و دقیق به بررسی صفحات هر سایت می­پردازد تا با توجه به قوانین سئو کلاه سفید به وب سایت­ ها امتیاز دهد. این الگوریتم ­ها به طور مداوم در حال آپدیت هستند. برای کسب رنکینگ برتر گوگل باید با ۷ مورد از مهم ترین الگوریتم های گوگل آشنایی داشته باشید. با ما همراه باشید در ادامه به توضیح خلاصه ای از الگوریتم های گفته شده میپردازیم.

سئو چیست؟

SEO سرواژه ی عبارت Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو است. به زبان ساده سئو کردن سایت یعنی بتوانیم در موتورهای جستجو رنک یا همان امتیاز بالاتری بگیریم و در نتایج جستجو جایگاه بهتری را کسب کنیم. برای درک بهتر موضوع به مثال زیر توجه کنید. آموزش سئو در سئو شو به معنای واقعی سئو را برای شما ساده خواهد کرد و آموزش سئو سایت از مقدماتی تا پیشرفته را عمیق یاد خواهید گرفت.

الگوریتم پاندا

میتوان از پاندا به عنوان مهم­ترین الگوریتم گوگل یاد کرد. پاندای گوگل وظیفه بررسی محتواهای سایت را به عهده دارد. بخش محتوا که جزء سئو داخلی به شمار می­رود؛ یکی از آیتم­های تاثیرگذار در جذب کاربران است. به گفته بیل گیتس به عنوان بنیان گذار شرکت مایکروسافت، محتوا پادشاه وب سایت شما است. به این معنا که اگر می­خواهید سایتی کاربرپسند داشته باشید؛ بعد از مراحل طراحی و پیاده سازی مسائل گرافیکی و بصری، باید به محتواهای درج شده در سایتتان دقت کنید. زیرا اگر محتوایی مفید و به روز نداشته باشید؛ قادر به جذب مخاطب نخواهید بود و علاوه بر این موضوع، گوگل نیز به شما جایگاه مناسبی را در صفحات جستجو اختصاص نخواهد داد.

نکت ه­ایی که برای پاندا بسیار مهم و حائز اهمیت است؛ یونیک بودن مطالب سایت است. اگر از محتوایی کپی و تکراری استفاده ­کنید؛ قطعا پاندای هوشمند گوگل متوجه شده و شما را جریمه خواهد کرد. پس برای پیشگیری از بروز این مسائل به نحوه تولید محتوای خود دقت نمایید. همچنین می­توانید به کمک افراد حرف ه­ای در این حوزه و یا شرکت­ های معتبر و فعال در زمینه سئو برای بخش تولید محتوا وب سایتتان کمک بگیرید.

الگوریتم پنگوئن

پنگوئن یکی دیگر از مهم ترین الگوریتم های گوگل است که وظیفه بررسی لینک ­های سایت را به عهده دارد. از لینک­سازی میتوان به عنوان آیتمی سرنوشت­ساز برای کسب رتبه ­در گوگل نام برد. زمانی که شما از محتوایی باکیفیت و مناسب در سایتتان استفاده نمایید؛ سایر وب سایت ­ها به مطلب شما لینک می­دهند.

اگر لینک ­های وب سایتتان طبق اصول و قواعد گوگل نباشد؛ پنگوئن متوجه این موضوع شده و سریعا شما را جریمه خواهد کرد. به طور کلی، لینک­سازی راه رفتن بر روی لبه تیغ است. به همین دلیل باید با آگاهی و اطلاعات کافی اقدام به دریافت بک لینک نمایید.

الگوریتم مرغ مگس خوار

با تولد الگوریتم مرغ مگس خوار انقلاب بزرگی در گوگل رخ داد. این الگوریتم باعث شد تا کاربران گوگل به راحتی به مطالب مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند. مرغ مگس خوار وظیفه تجزیه و تحلیل سرچ کاربران را به عهده دارد. به این معنا که دیگر گوگل متوجه مفهوم عبارات سرچ شده از سوی مخاطبان می­شود و تنها محتواهایی که از نظر مفهومی با عبارت سرچ شده مطابقت داشته باشد را به کاربر نشان می­دهد.

الگوریتم کبوتر

یکی دیگر از مهم ترین الگوریتم های گوگل، الگوریتم کبوتر است. از سال ۲۰۱۴ که گوگل از آغاز فعالیت این الگوریتم خبر داد؛ سئو محلی مورد توجه سئوکاران قرار گرفت. زیرا کبوتر با توجه به لوکیشن کاربران، نزدیک­ترین سرچ­ ها را به محل کاربر نشان می­دهد. به عنوان مثال، شما به دنبال رستورانی در اطراف خود هستید. این الگوریتم نزدیک­ترین رستوران­ ها را نشان داده و نیازی به جستجوی شما همراه با آدرس نیست.

منبع مقاله: https://www.hamyarit.com/plus/seosho-ads/

مال نیوز بازدید : 73 شنبه 18 بهمن 1399 نظرات (0)

ترکیه جزو کشورهایی است که ایرانیان برای ورود به آن نیازی به داشتن ویزا ندارند، فرصت­های آموزش عالی، تنوع دانشگاهی و برنامه­ای، زندگی چند فرهنگی، زیبایی­های طبیعی، میراث تاریخی و فرهنگی، دانشجو پسند بودن، مردم مهمان­ نواز ترکیه، پردیس­های فن­آوری مدرن، شرایط زندگی آسان و همچنین فرصت­های یادگیری زبان ترکی، ترکیه را به مقصدی عالی برای ادامه تحصیل تبدیل کرده است. همچنین باید گفت اکثر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی این کشور دارای رتبه عالی بوده و دارای اعتبار بین المللی میباشند. موسسه حقوقی دادمهر عدالت در گذشته به عنوان نماینده رسمی دانشگاه های قبرس در ایران به فعالیت می پرداخت اما هم اکنون به عنوان نماینده رسمی دانشگاه های ترکیه در خدمت متقاضیان و علاقه مندان به تحصیل در ترکیه میباشد.

فرصت ویژه ورود به دانشگاه برای کنکوری ها

قبولی از رشته های  پزشکی و پیراپزشکی در کشور ایران کاری بسیار سخت و دشوار است. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که موفق به قبولی از رشته مورد علاقه خود نشده اید موسسه حقوقی دادمهر عدالت فرصت ویژه تحصیل در ترکیه را به شما پیشنهاد میدهد و در طول مسیر هیچگاه شما را تنها نخواهیم گذاشت. تفاوتی که این فرصت ویژه دارد این است که، هیچگونه مانعی اعم از شرط سنی، گپ تحصیلی و کمبود ظرفیت داتشگاه ها در مسیر تحصیل در ترکیه وجود ندارد.

آشنایی با سیستم آموزش عالی ترکیه

سیستم آموزش عالی در ترکیه تحت نظارت شورای آموزش عالی (CoHE) است. این شورا یک نهاد خودمختار است که مسئول برنامه ریزی ، هماهنگی و اداره سیستم آموزش عالی در ترکیه مطابق با قانون اساسی ترکیه و قوانین آموزش عالی است. دانشگاه ها درباره تقویم آموزشی خود تصمیم می گیرند. با این حال ، سال تحصیلی به طور کلی در سپتامبر آغاز می شود و در ژوئن پایان می یابد. تعطیلات زمستانی و تابستانی وجود دارد. مدرسه تابستانی نیز در برخی از دانشگاه ها موجود است. در زیر میتوانید ساختار نظام آموزشی ترکیه را بطور کامل مشاهده کنید.

تقویم آموزشی دانشگاه های ترکیه

تقویم آموزشی و زمانبندی تحصیل در ترکیه شباهت بسیار زیادی با ایران دارد. دانشگاه های ترکیه همانند دانشگاه های کشور ایران در دو ترم اقدام به پذیرش دانشجو می نمایند. ترم پاییز که از اواسط سپتامبر (اواخر شهریور ماه) شروع شده و در ترم ژانویه (اواخر بهمن ماه) آغاز شده و تا تیر ماه ادامه دارد. دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ترکیه، در هر هفته پنج روز و در فواصل روزهای دوشنبه تا جمعه اقدام به برگزاری کلاس ها میکنند. روزهای شنبه و یکشنبه روزهای تعطیل هفته به حساب می آیند. معمولا بین دو ترم تحصیلی که در فصل زمستان میباشد، تعطیلی دو هفته ای وجود دارد. در کشور ایران نیز دانشگاه ها در هر هفته پنج الی شش روز اقدام به برگزاری کلاسها میکنند. و در عید نوروز تعطیلات دو هفته ای وجود دارد. از این رو تقویم آموزشی ترکیه شباهت های بسیار زیادی با تقویم آموزشی دانشگاه های ایران دارد.

هزینه های زندگی و تحصیل در ترکیه

امروزه نرخ ارزهای خارجی در کشور ایران بسیار بالا میباشد. همین عامل سبب شده است بسیاری از خانواده ها از تحصیل در خارج از کشور فرزندان خود صرف نظر کنند. اما خبر خوب این است که هزینه های تحصیل در ترکیه نسبت به سایر کشورها کمتر میباشد. موسسه حقوقی دادمهر عدالت با ارائه خدمات ویژه در زمینه تحصیل در این کشور  ، بسیاری از مشکللات خانواده ها را هموار نموده است.

ادامه مقاله: /https://emuregister.com/turkey/study-in-turkey

 
مال نیوز بازدید : 56 پنجشنبه 16 بهمن 1399 نظرات (0)

 

خرید فیلترشکن

خرید فیلترشکن یا vpn ارزان همیشه یکی دغدغه های کاربران ایرانی بوده است، از این رو مقاله ای را در بابت نحوه‌ی خرید فیلترشکن را آماده کرده ام که نکات مختلفی خرید فیلترشکن از پارس وی پی ان را به شما آموزش دهیم. پس با من همراه باشید.

خرید و استفاده از فیلترشکن ، علاوه بر امنیتی که ایجاد می کند ، می تواند محدودیت های فرد را نیز برطرف کند تا بتوانید به راحتی به همه مواردی که نیاز دارید دسترسی پیدا کنید. بنابراین ، داشتن فیلترشکن خوب می تواند چنین شرایطی را برای فرد ایجاد کند؛ نکته دیگری که هنگام استفاده از فیلتر شکن به ذهن شما خطور می کند این است که می توانید با استفاده از آن با کشوی ip که فیلترشکن از آن فعال است به برنامه تلویزیونی دسترسی پیدا کنید.

فیلترشکن را می‌توان مجموعه‌ای از نرم افزار و شیوه‌های گوناگون در نظر گرفت که از آن‌ها در جهت عبور و دور زدن محدودیت‌هایی که در نظر گرفته شده است، استفاده می‌کنند؛ امروزه یکی از پرکاربردترین برنامه‌ها را می‌توان فیلترشکن در نظر داشت که توانسته بیشتر آمار سرچ گوگل را در کنار VPN به خود اختصاص دهد و علت این موضوع را می‌توان اینگونه بیان کرد که در ایران بسیاری از سایت‌ها و برنامه‌ها محدود و فیلتر شده اند و کاربر برای دسترسی به آن نیاز به خرید فیلترشکن و استفاده از آن دارد.

نگرانی‌هایی بابت استفاده از فیلترشکن

یکی از موضوعاتی که امروزه با آن رو به رو هستیم و تا حدودی ما را نگران کرده، را مربوط به امنیت استفاده از سیستم و برنامه‌هایی است که توسط آن‌ها به هرآنچه که می‌خواهیم، دسترسی پیدا می‌کنیم. تعداد بسیاری از برنامه و روش‌هایی که به این به منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد را می‌توان تا حدودی قابل اعتماد دانست که بسیاری از افراد از آن‌ها نیز بیشتر استفاده می‌کنند، اما ممکن است زمانی که در حال خرید فیلترشکن هستید، با برنامه‌هایی رو به رو شوید که امنیت بالایی نداشته باشد.

کاربران و به ویژه شرکت‌ها و سازمان‌هایی که قصد خرید فیلترشکن را دارند، باید هنگامی که تصمیم به انجام این کار می‌گیرند، از شرکت یا فردی که تولیدکننده‌ی فیلترشکن مدنظر شناخته می‌شود، هر آنچه که مربوط به امنیت است را مانند گواهی‌های امنیتی یا رمزنگاری‌های در نظر گرفته شده را، درخواست کنید تا مطمئن شود فیلترشکنی که قصد استفاده از آن را دارد حاوی بدافزار، سیستم ردیابی کاربران، امکان دسترسی شخص ثالث به دیگر داده‌ها، دزدی اطلاعات و موارد این‌چنینی دیگر که کاربر ممکن است پس از خرید فیلترشکن با آن رو به رو شود، نیست.

یکی از موضوعاتی که در رابطه با خرید فیلترشکن و استفاده از آن دیده می‌شود، کلاهبرداری و سوء استفاده‌هایی است که توسط افراد صورت می‌گیرد، این دسته از افراد بد افزارهایی را وارد سیستم فرد که می‌تواند تلفن همراه یا کامپیوتر باشد، می‌کنند و از آن پس می‌توانند به اطلاعات داخل سیستم فرد، دسترسی پیدا کنند، این موضوع هنگامی که فرد برای پرداخت خرید خود به درگاه پرداخت منتقل می‌شود از اهمیت و همچنین خطر بیشتری برخوردار خواهد شد چرا که فرد کلاه‌بردار می‌تواند در چنین شرایطی تمام اطلاعات شما را برداشته و از طریق کلاهبرداری و شیوه‌های دیگر، حساب شما را خالی کند.

بررسی نکات مثبت استفاده از فیلترشکن

همیشه نمی‌توان گفت که یک موضوع تنها ضرر و مشکلاتی را به وجود می‌آورد، بلکه ممکن است از مزیت‌هایی نیز برخوردار باشد؛ البته توجه داشته باشید که یک فیلترشکن خوب می‌تواند مزیت‌هایی را به همراه داشته باشد، بنابراین در هنگام خرید فیلترشکن به ویژگی و کیفیتی که دارد، بپردازید تا از استفاده ی آن مطمئن شوید. همچنین شما می‌توانید با خرید فیلترشکن ارزان، در ازای پرداخت هزینه ی کمتر از کیفیت بالاتر  برنامه خود مطمئن شوید و هنگام استفاده از آن نگرانی نداشته باشید.

اما مزیت استفاده از یک فیلترشکن خوب و امن چیست؟

افزایش امنیت

از اصلی ترین موضوعاتی که یک فیلترشکن برای آن مورد استفاده قرار می‌گیرد را می‌توان افزایش امنیت در نظر گرفت؛ برای مثال زمانی که شما در یک رستوران و کافه به اینترنت رایگانی که در آن مکان وجود دارد، متصل شوید باید دقت کنید که تبادل اطلاعات مهمی را انجام ندهید؛ اگر شما با خرید فیلترشکن بر روی گوشی خود برنامه آن را دارید، بهتر است در چنین محیط و شرایطی  از آن استفاده کنید تا امنیت اطلاعات شما را بیشتر کند و اجازه ی دسترسی افراد به اطلاعات شما را ندهد. توجه داشته باشید که با خرید فیلترشکن  نمی‌توان به طور ۱۰۰ درصد امنیت ذکر شده را تامین کرد.

ایجاد دسترسی نامحدود

خرید فیلترشکن و استفاده از آن، در کنار امنیتی که ایجاد می‌کند، می‌تواند محدودیت‌های پیش روی فرد را نیز بردارد تا او بتواند به‌راحتی به هر چیزی که نیاز دارد، دسترسی پیدا کند؛ بنابراین داشتن یک فیلترشکن خوب می‌تواند برای فرد چنین شرایطی را ایجاد کند؛ همچنین مورد دیگری که در هنگام استفاده از فیلترشکن به چشم می‌خورد، این است که شما با استفاده از آن امکان دسترسی به برنامه تلویزیونی با ip کشوی که فیلترشکن آن فعال است را خواهید داشت.

تاثیری که  فیلترشکن بر روی نحوه ی دانلود فایل دارد

بسیاری از افراد زمانی که برنامه فیلترشکن آن‌ها روشن است، به دانلود آهنگ، فیلم؛ عکس و موارد  دیگر می‌پردازند، یک فیلترشکن خوب در چنین شرایطی اگر مشکلی وجود داشته باشد یا سوء استفاده‌ای در حال رخ دادن باشد، این  فیلترشکن است که برای شما اخطارهایی را در نظر می‌گیرد و به شما توصیه می‌کند تا چه کاری را انجام دهید.

منبع مقاله: parsvpn.online

مال نیوز بازدید : 43 پنجشنبه 16 بهمن 1399 نظرات (0)

 

خبر فوری، علی انصاریان درگذشت

علی انصاریان  بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه پرسپولیس پس از چندین  روز مبارزه با ویروس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

علی انصاریان فوتبال را به صورت حرفه‌ای در سال 75 از تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز شروع کرد و پس از آن در سال 77 به تیم پرسپولیس رفت. او دقایقی پیش در 43 سالگی بر اثر ابتلا به کرونا در کنار مهرداد میناوند نیمکت نشین آسمان شد.

مراسم خاکسپاری محروم علی انصاریان با حضور اهالی فوتبال، هنر و خانواده اش برگزار شد.

 نماز بر پیکر این مرحوم توسط حجت‌الاسلام شیخ انصاریان عموی علی انصاریان، اقامه شد.

مال نیوز بازدید : 4499 یکشنبه 07 دی 1399 نظرات (1)

سیستم بین المللی تست زبان انگلیسی  یا IELTS، یک آزمون استاندارد بین المللی مهارت زبان انگلیسی برای زبان انگلیسی های غیر بومی است. به طور مشترک توسط شورای بریتانیا ، IDP: IELTS Australia و Cambridge Assessment English [6] اداره می شود و در سال 1989 تاسیس شد. آیلتس یکی از آزمونهای مهم انگلیسی زبان در جهان است.

آیلتس توسط اکثر موسسات دانشگاهی استرالیا ، انگلیس ، کانادا ، اروپا ، ایرلند و نیوزیلند ، بیش از 3000 م academicسسه دانشگاهی در ایالات متحده و سازمان های مختلف حرفه ای در سراسر جهان پذیرفته می شود.

یادگیری زبان بدون شک تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت زندگی و همچنین شرایط شغلی شما خواهد داشت اما موضوعی که اکثر افراد با آن رو به رو هستند این است که متاسفانه در فراگیری آن دچار شک و تردید هستند یا آموزشگاه مناسبی را برای یادگیری بهتر زبان سراغ ندارند

آیلتس تنها آزمون امن زبان انگلیسی است که توسط ویزای انگلستان و مهاجرت (UKVI) برای مشتریان ویزا متقاضی چه در خارج و چه در داخل انگلستان تأیید شده است. این همچنین شرایط مهاجرت به استرالیا را دارد ، جایی که آزمون انگلیسی به عنوان زبان خارجی (TOEFL) و آزمون پیرسون انگلیسی دانشگاه نیز پذیرفته می شود و نیوزیلند. در کانادا ، آیلتس ، TEF یا CELPIP توسط اداره مهاجرت پذیرفته می شوند.

برای قبولی در آزمون حداقل امتیاز لازم نیست. یک نتیجه آیلتس یا فرم گزارش آزمون برای همه داوطلبان آزمون با نمره "باند 1" ("غیر کاربر") تا "باند 9" ("کاربر خبره") صادر می شود و هر موسسه آستانه متفاوتی را تعیین می کند. برای کسانی که آزمون را امتحان نکرده اند نیز نمره "باند 0" در نظر گرفته شده است. به مitutionsسسات توصیه می شود گزارشی بیش از دو سال را معتبر ندانند ، مگر اینکه کاربر ثابت کند که آنها برای حفظ سطح خود کار کرده اند.

در سال 2017 ، بیش از 3 میلیون آزمون در بیش از 140 کشور انجام شده است ، از 2 میلیون آزمون در سال 2012 ، 1.7 میلیون آزمون در سال 2011 و 1.4 میلیون آزمون در سال 2009. در سال 2007 ، آیلتس بیش از یک میلیون آزمون را در یک دوره 12 انجام داده است - دوره ماه برای اولین بار ، که آن را به محبوب ترین آزمون انگلیسی زبان جهان برای آموزش عالی و مهاجرت تبدیل کرده است.

آیلتس آکادمیک و آموزش عمومی آیلتس به گونه ای طراحی شده اند که توانایی کامل از کاربر غیر کاربر تا کاربر خبره را پوشش دهند. نسخه آکادمیک برای شرکت کنندگان در آزمون است که می خواهند در سطح عالی در یک کشور انگلیسی زبان تحصیل کنند یا به دنبال ثبت نام حرفه ای هستند. نسخه آموزش عمومی برای داوطلبان آزمون است که می خواهند کار کنند ، آموزش ببینند ، در یک مدرسه متوسطه تحصیل کنند یا به یک کشور انگلیسی زبان مهاجرت کنند.

 

تفاوت بین نسخه های آکادمیک و آموزش عمومی در محتوا ، زمینه و هدف وظایف است. تمام ویژگی های دیگر ، مانند تخصیص زمان ، طول پاسخ های کتبی و گزارش امتیازات ، یکسان هستند.

منابع:

https://www.mosalasonline.com/fa/tiny/news-77150

https://en.wikipedia.org/wiki/International_English_Language_Testing_System

مال نیوز بازدید : 67 سه شنبه 27 آبان 1399 نظرات (0)

در این مقاله قصد داریم به معرفی شرکت فلامک ماشین بپردازیم که در حوزه اسکرابر و دستگاه های نظافتی فعالیت دارند.

شرکت فلامک ماشین با هدف آشنا نمودن مدیران و مسئولین سازمانها به استفاده از دستگاه های نظافت صنعتی و بهداشت محیط کار ، در سال 1373 تاسیس گردید.rnدر جهت انتخاب بهترین تولیدکنندگان اینگونه دستگاهها، با کلیه تولیدکنندگان اروپایی تماس و ضمن حضور در محل این کارخانجات، کیفیت و قیمت این محصولات مورد بررسی دقیق قرار گرفت و در نهایت، کمپانی IPC Group بزرگترین مجموعه تولید کنندگان انواع دستگاهها و تجهیزات نظافت مکانیزه صنعتی , انتخاب گردید.

IPC Group متشکل از کمپانیهای Gansow , Soteco , Portotecnica , Faip , Euromop , Ready System و Pulex میباشد که مجموعه تولیدات آنان جوابگوی کلیه نیازهای نظافت مکانیزه صنعتی میباشند.

در حال حاضر وبا توجه به نیاز بازار ایران ,این شرکت محصولات سه کمپانیGansow,SotecoوPortotecnica را در ایران عرضه و متعهد ارائه خدمات پس از فروش محصولات آنان می باشد.

شرکت های مذکور به لحاظ بکارگیری تیم مجرب تحقیقات و فن آوری ( Research and Development ) براساس داده های نمایندگان در کشورهای مختلف , تولیدات خود را ضمن رعایت استاندارد های جهانی , با نیازهای روز مصرف کنندگان تطبیق داده و در صورت لزوم ونیاز بازار ,مدل های جدید نیز طراحی و تولید می نماید.
کیفیت بالای دستگاهها و قطعات مصرفی کمپانی های فوق و خدمات پس از فروش بسیار متعهدانه نمایندگان فروش آنان در کل دنیا , مجموعه ای را بوجود آورده اند که میتواند شریک بسیار قابل اعتمادی برای متقاضیان نظافت مکانیزه صنعتی در هرسطحی باشد.

شرکت فلامک ماشین با داشتن سابقه طولانی و درخشان در زمینه عرضه ماشین آلات نظافت صنعتی، میتواند طیف گسترده ای از محصولات اعم از انواع زمین شوی صنعتی، جاروی شهری، مکنده، بخارشوی، واترجت، پولیشر، موکت شوی، ترولی و غیره را در دسترس مشتریان عزیز قرار دهد. شرکت فلامک ماشین دارای مهندسین و پرسنل زبده و آموزش دیده ای ایست که میتوانند شما را در انتخاب دستگاه مناسب برای هر نوع کاربردی راهنمایی کنند. کلیه دستگاه های نظافت صنعتی فلامک ماشین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است و از این رو مشتریان میتوانند با خیالی آسوده از محصولات این شرکت خرید و استفاده نمایند.

مال نیوز بازدید : 73 شنبه 19 مهر 1399 نظرات (0)

خطر شیوع بیماری مالاریا در سراوان/۵ نفر بیمار شدند 

رئیس مرکز بهداشت سراوان: در ادامه اجرای مراقبت‌های پیشگیرانه و بیماریابی‌ها تعداد ۵ بیمار مبتلا به مالاریا در نقطه صفر مرزی کشتگان شناسایی که همه آنان اتباع خارجی هستند

به محض شناسایی این تعداد، تیم‌های عملیاتی به منطقه اعزام و در حال مراقبت و بیماریابی وسیع در سطح منطقه هستند. در ۶ ماهه اول سال ۹۹ تعداد ۱۲۷ بیمار مالاریا در سراوان شناسایی شدند که ۴۷٪ این موارد وارده و ۵۳٪ ایرانی بوده‌اند

مال نیوز بازدید : 101 یکشنبه 13 مهر 1399 نظرات (0)

اگر به دنبال یک دکتر  ارتوپد خانم هستید تا مشکلات جسمی خود را برطرف کنید، سایت ابن سینا بهترین پیشنهاد ما برای شماست.

جراح ارتوپدی خانم یا دکتر ارتوپد خانم ، یک متخصص پزشکی مجاز است که بیماری ها و آسیب های سیستم اسکلتی عضلانی را بررسی ، تشخیص و معالجه می کند. این سیستم که به آن سیستم فعالیت یا حرکتی نیز گفته می شود ، حرکت اسکلت یا بدن انسان را پشتیبانی و تثبیت می کند. به زبان ساده ، یک ارتوپد خانم از استخوان ها، مفاصل، رباط ها، عضلات، تاندون ها و اعصاب مراقبت می کند.

جراحی ارتوپدی یا ارتوپدی ، همچنین ارتوپدی املایی ، شاخه ای از جراحی است که مربوط به شرایط مربوط به سیستم اسکلتی عضلانی است. جراحان ارتوپدی از دو روش جراحی و غیرجراحی برای درمان ضربه اسکلتی عضلانی ، ستون فقرات ، آسیب های ورزشی ، بیماری های دژنراتیو ، عفونت ها ، تومورها و اختلالات مادرزادی استفاده می کنند.

یکی از وظایف پزشکان ارتوپد برسی وضعیت استخوان های افراد است و به همین دلیل تقاضا پزشک ارتوپد خانم برای معاینه خانم ها تعداد دانشجویان خانم این رشته رو به افزایش است.

جراحان هم می توانند هم از جراحی استفاده کنند و هم از متدهای غیر جراحی بهره ببرند. تمام درمان های مربوط به ستون فقرات خانم ها و اختلالاتی که در حین ورزش رخ می دهد و همچنین عفونت های استخوانی و تومورها به کمک پزشکان ارتوپد رفع می شود که پزشکان ارتوپد خانم در این بخش وظیفه سنگینی را به دوش میکشند.

زمانی که بیمار خانم باشد، با توجه به اینکه نمی تواند در هنگام ویزیت پزشکان آقا راحت باشد، بسیار مشتاق است تا از کمک های پزشکان خانم بهره ببرد.

توانایی های پزشکان ارتوپد خانم :

اختلالات ارتوپدی کودکان

معضلات مربوط به دست و افراط فوقانی

مشکلات شانه و آرنج

بازسازی مفصل به صورت کامل یا همان آرتروپلاستی

جراحی کردن پا و مچ پا

جراحی کردن ستون فقرات

سرطان شناسی ارتوپدی

پزشکی ورزشی جراحی

درمان ضربات ارتوپدی

درمان مشکلات مربوط به استخوان

درمان عصب مفصل در ارتوپدی

دکتر ارتوپد همچنین در برخی موارد می تواند از طریق تجویز دارو نیز به بهبود کمک نماید.


مجموعه جراحی های پزشکان ارتوپد خانم :

آرتروسکوپی زانو و منیسکتومی

آرتروسکوپی شانه و رفع فشار

آرتروسکوپی زانو و کندروپلاستی

آرتروسکوپی زانو و بازسازی رباط صلیبی قدامی

تعویض زانو

ترمیم شکستگی ها

ترمیم آرتروسکوپی زانو از هر دو مینیسک

تعویض مفصل ران

آرتروسکوپی شانه / برداشتن ترقوه دیستال

ترمیم شکستگی مچ پا

آرتروسکوپی شانه و دبریدمان

همجوشی نخاع کمر

 

برای مشاهده لیست تمام پزشکان به آدرس بروید:

 

https://ebnesinaapp.com/web/pages/272/دکتر-ارتوپد-خانم

 

مال نیوز بازدید : 51 پنجشنبه 10 مهر 1399 نظرات (0)

تحریم‌ها مانع ورود واکسن آنفلوآنزا به کشور !

نایب رییس انجمن داروسازا : واردات واکسن آنفلوآنزا به دلیل تحریم‌ها و معضل انتقال وجه به تامین کننده واکسن، با مشکل مواجه شده است فعلا تنها در حد همان ۲.۵ میلیون دوز، واکسن آنفلوآنزا وارد کشور شده است.

 زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا تا نیمه آبان ماه است

▫️تهیه واکسن آنفلوآنزا از بازار آزاد دو خطر دارد؛ اولا اینکه ممکن است در شرایط زنجیره سرد و استاندارد نگهداری نشده باشد و دوما ممکن است اصلا واکسن آنفلوآنزا نباشد و آب مقطر خالی باشد. اثربخشی واکسن آنفلوآنزا بین ۴۰ تا ۶۰ درصد است/ ایسنا

مال نیوز بازدید : 77 پنجشنبه 10 مهر 1399 نظرات (0)

 

تلگرام به ورژن ۷.۱ آپدیت شد

در این آپدیت جدید ویژگی‌هایی هیجان انگیزی در تلگرام فعال شده است از جمله سه ویژگی اساسی زیر:

۱. امکان کامنت‌گذاری (حتی صوتی!)

۲. امکان جستجوی فیلتردار در کل چت‌ها

۳. ادمین ناشناس (که موجب ناشناس ماندن ادمین‌های گروه می‌شود)

امکان کامنت فقط برای کانال‌هایی فعال می‌شود که یک گروه برای کانال‌شان تعریف کرده باشند.

مال نیوز بازدید : 77 دوشنبه 31 شهریور 1399 نظرات (0)

وضعیت کرونا در استان کرمانشاه در ۲۴ ساعته گذشته با ابتلای ۳۷ نفر بیمار جدید مثبت و فوت چهار نفر بار دیگر اوج گرفته و اکنون از مجموع ۱۴ شهرستان هشت شهرستان در وضعیت قرمز به سر می‌برند

شهرستان های پاوه، ثلاث باباجانی، دالاهو، سرپل ذهاب، سنقر و کلیایی، صحنه، گیلانغرب و هرسین هم اکنون در وضعیت قرمز قرار دارند

هفت ماه از شیوع ویروس کرونا می‌گذرد و این ویروس در برخی از ماه‌ها به دلیل رعایت مردم در توجه به توصیه های بهداشتی آمار مبتلایان و فوتی ها کاهش چشمگیری یافت اما در روزهای اخیر به دلیل عادی شدن شرایط و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی برخی، آمار مبتلایان و فوتی ها باز هم افزایش پیدا کرده است/ایرنا

مال نیوز بازدید : 65 دوشنبه 31 شهریور 1399 نظرات (0)

🔻 وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد تمام تحریم‌های سازمان ملل علیه جمهوری اسلامی ایران، از جمله محدودیت تسلیحاتی احیا شدند.

🔻آمریکا مدعی شد که این کشور به منظور بازگرداندن تحریم‌های سازمان ملل علیه ایران، مکانیسم ماشه  را فعال کرده است

🔻این در حالی است که متحدان اروپایی آمریکا و اعضای شورای امنیت با این درخواست مخالفت کرده‌اند.

🔻آمریکا اعلام کرده است در صورت مخالفت سازمان ملل با این درخواست، «عواقبی» را برای آن در نظر می‌گیرد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 1,097
  • بازدید کلی : 15,568